Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc, ori produse care conform Art. 16, litera e), nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii SC Fabrica de papetarie SRL de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. SC Fabrica de papetarie SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Fabrica de papetarie SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, „Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract” folosind una din variantele mai jos prezentate :
a) Forumularul de retragere – se va transmite numai prin e-mail – produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei:
Nume client:
Numar factura fiscala:
Denumirea produsului (produselor) si cantitatea:
Motivul returnarii*:
Contul IBAN **:
Alte mentiuni:
* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.
** Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu cardul (in acest caz se va transmite contul IBAN al cardului de pe care a fost platita comanda), cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare este mandatul postal insa recomandarea noastra este prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, singura metoda de returnare a baniilor este cea prin transfer bancar.
b) orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract.